Latest News

Felixia Mengamuk Difitnah Harian Metro (5 GAMBAR)

Felixia Yeap, nama yang kian meningkat naik di atas penghijrahannya untuk mendalami agama Islam. Namun, artis ini tidak lekang dek kontroversi yang dimainkan oleh media tempatan.

Harian Metro mengeluarkan kenyataan fitnah di laman Facebook mereka mengenai artis ini yang memaparkan di dada akhbar iaitu "Tolonglah jaga maruah!" yang diperkatakan artis terbabit.

Felixia Yeap, 28 tahun membangkang sekeras-kerasnya kenyataan yang dikeluarkan pihak media Harian Metro dengan mengatakan beliau tidak pernah langsung berkata seperti yang tertera di tajuk artikel akhbar.


Mari kita lihat dahulu kenyataan fitnah yang mengundang komen rakyat Malaysia di laman Facebook milik Harian Metro.


Secara terang-terangan Felixia Yeap diserang melalui Facebook diatas kenyataan fitnah yang dikeluarkan Harian Metro.

Berikut adalah kenyataan yang dikeluarkan oleh Felixia Yeap sendiri di laman Facebook beliau.


Beliau yang juga dikenali dengan nama barunya, Rania meluahkan rasa kecewa kepada peminatnya melalui post yang dibuat harini. Semakin ramai rakyat Malaysia yang turut memberi reaksi di komen beliau mengenainya. Mari kita selusuri apa kata mereka.



Admin menyeru supaya media tempatan berjaga-jaga dalam mengeluarkan sebarang kenyataan. Kenyataan ini secara terangan dibuat atas dasar ingin meningkatkan populariti dan mengaut untung. Sudah tentu sesiapa jua tidak mahu difitnah sebegini rupa. Semoga Rania terus kuat di dalam kerjanya serta membawa nama Islam dengan baik.

0 Response to "Felixia Mengamuk Difitnah Harian Metro (5 GAMBAR)"

Close